.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصباحي مقدم مدرك رو كرد

پس از آنكه محمود احمدي‌نژاد در آخرين حضور تلوزيوني خود در سال گذشته، اعلام كرد كه معلوم نيست نمايندگان اقتصاددان مجلس از كجا مدرك گرفته‌اند، غلامرضا مصباحي مقدم امروز به تشريح مدارك و دانش اقتصادي خود از تريبون مجلس پرداخت.

به گزارش ايلنا، رئيس كميسيون ويژه بررسي طرح تحول اقتصادي با گلايه‌مندي از اينكه در طول يك ماه گذشته كسي از حيثيت نمايندگان اقتصاددان مجلس دفاع نكرد، خطاب به رئيس‌جمهور يادآور شد: بيش از 35 سال است كه در زمينه اقتصاد تحصيل و تدريس كرده‌ام و با حكم وزارت علوم استاديار رسمي دانشگاه امام صادق هستم و در 6 دانشگاه ديگر (تهران، علامه، شهيد بهشتي ، آزاد و ...) تدريس مي‌كنم. 8 كتاب اقتصادي نوشته‌ام و راهنمايي 60 پايان نامه دكتري را راهنمايي كرده‌ام و حتي استاد راهنماي بسياري از وزرا و مشاوران شما بوده‌ام.
وي با اشاره به اينكه شاگر آيت‌الله وحيد خراساني بوده است يادآورشد كه اجتهادش از سوي شوراي نگهبان تاييد شده است.

مصباحي‌مقدم كه مي‌گفت در انتخابات رياست جمهوري به احمدي نژاد راي داده و بارها شجاعت وي را در اجراي هدفمندكردن يارانه‌ها را ستوده است، ادامه داد: اما متاسفانه رئيس‌جمهور بدون توضيح كافي قانون مصوب مجلس را غير قابل اجرا خواند. شايسته نبود كه ايشان در برابر قانون بايستد و هرجا لازم بود مي‌توانستند لايحه اصلاحي به مجلس بفرستند.

نماينده تهران با بيان اينكه رئيس‌جمهور مظهر و نماد با فضيلت ملت است، ادامه داد: آيا سزاوراست كه شب پايان سال در برابر ميليونها بيننده مجلس و قانون را زير سوال ببريد؟
او كه مي‌گفت از همكاري با دولت و خيرخواهي خوداري نمي كند، در پايان گفت: اميدوارم رئيس‌جمهور ادب و اخلاق را مراعات بفرمايند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.